Rebranding Lacoste? Na szczęście nie!

Niedawno świat mody i marketingu obiegła informacja, że Lacoste zmienia swoje logo. Krokodyl Lacoste jest jednym z […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 3 kwietnia, 2018

Niedawno świat mody i marketingu obiegła informacja, że Lacoste zmienia swoje logo. Krokodyl Lacoste jest jednym z najpopularniejszych logo na świecie, które ma wielu wielbicieli. Tym bardziej wieści o rebrandingu wzbudziły niepokój.

Istniejąca od 1933 roku marka zmienia swoje logo tylko na czas najnowszej kampanii, której celem jest walka o zagrożone wyginięciem zwierzęta. W ramach projektu powstało 1775 białych koszulek polo, na których uwieczniono łącznie dziesięć zagrożonych gatunków. Liczba wyprodukowanych koszulek nie jest przypadkowa. Odzwierciedla ona ilość zagrożonych stworzeń, wśród których znalazł się między innymi nosorożec jawajski, tygrys sumatrzańki, morświn kalifornijski i żółw birmański Batagur.

Świetny projekt!

Daria Widerowska

Jestem wykładowczynią, strateżką, menedżerką marketingu i PR, studentką EMBA, założycielką BRAND NEW. Uwielbiam uczyć, pisać, kreować, działać. Lubię marketing. Naprawdę lubię. I pewnie dlatego jestem w nim dobra :)! Why so serious!

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify