e-commerce w polsce
reklamy Google Adsreklamy google adskonto firmowe na Facebookutypologia marek

Szkolenia marketingowe dla firm

Od 12 lat kieruję działami marketingu w firmach z różnych branż. Pracując jako konsultant i strateg, pomagam organizacjom w budowie i realizacji ich własnych strategii. Wskazuję trendy, przeprowadzam przez wszystkie etapy projektu, począwszy od analiz rynkowych, mikro- i markootoczenia, poprzez tworzenie oferty handlowej, pozycjonowanie, kreowanie social media, aż po ocenę efektów i korektę planu.

Od kilku lat prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, ucząc studentów podyplomowych i dziennych, zasad tworzenia efektywnych kampanii marketingowych w Internecie.

Specjalizuję się w szeroko pojętym marketingu internetowym (digital marketing), który moim zdaniem powinien być kluczowym obszarem działań marketingowych w większości biznesów.
Zakres szkoleń
Trendy w obszarze e-commerce
Kampanie Google Ads
Trendy w obszarze digital marketingu
Kampanie Facebook Ads
Content marketing oraz strategia content marketingu
Wprowadzenie do digital marketingu
SEO (pozycjonowanie)
Narzędzie marketingu internetowego (Martech)
Niestandardowe sposoby komunikacji z klientem
Google Ads
Social media oraz algorytmy nimi rządzące
E-mail marketing i marketing automation
Budowa strategii marketingowej
Wizerunek marki
Podstawy personal branding

Jesteś zainteresowany?

Napisz mi, czego potrzebujesz, a ja opracuję dla Ciebie ofertę
Napisz do mnie

Konsulting marketingowy

Jeżeli poszukujesz wsparcia w budowie strategii dla swojej firmy lub marki, chcesz skonsultować ze mną swoje aktualne projekty oraz działania marketingowe lub poszukujesz inspiracji i z chęcią poznasz aktualne trendy, to zapraszam serdecznie do współpracy.

Napisz do mnie, opisz swój problem lub oczekiwania. Skontaktuję się z Tobą, by omówić warunki współpracy oraz ofertę.

Jak pracuję?

Nadal masz pytania? Skontaktuj się!
Napisz do mnie
Pracuję warsztatowo
Budując strategię marketingową bądź pracując nad wizerunkiem marki, preferuję pracę w zespołach interdyscyplinarnych, w formie warsztatów. Podobnie szkolenia realizowane metodą warsztatową są znacznie bardziej efektywne, ale i kreatywne. Najczęściej prowadzę warsztaty 1, 2-dniowe, w siedzibie klienta bądź online. Kończąc warsztaty
Wykorzystuję metodykę design thinking
Prowadząc warsztaty projektowe i szkolenia korzystam z metodyki design thinking, która świetnie sprawdza się przy tworzeniu nowych, innowacyjnych pomysłów oraz kampanii reklamowych. Wspólnie z uczestnikami szkolenia i warsztatów przechodzę przez etapy empatyzacji, definiowania problemu, generowania pomysłów, prototypowania, aż po etap testowania.
Wykorzystuję techniki kreatywnego myślenia
Pracując zgodnie z metodyką design thinking, dbam o wykorzystanie w realizowanych projektach technik kreatywnego myślenia, które pozwalają „wciągnąć” uczestników w proces twórczy. Wśród wykorzystywanych przeze mnie technik, znajdują się metoda 365, burzy mózgów czy mapy myśli.
Prowadzę warsztaty online i offline
W zależności od potrzeb i oczekiwań prowadzę warsztaty zarówno online, jak i offline, czyli najczęściej w siedzibie klienta.

Poznajmy się

Mam na imię Daria Widerowska.
Na co dzień kieruję działaniami marketingowymi, buduję strategie marketingowe, obserwuję trendy, tworzę reklamy i kampanie oraz piszę. Uczę swoich klientów i studentów, w jaki sposób można prowadzić efektywne działania w sieci internetowej, budować swoją markę, tworzyć perswazyjne treści. 

Prowadzę mój autorski blog BRAND NEW, na którym zamieszczam swoje spostrzeżenia oraz problemy, z którymi mierzę się w codziennej pracy. 

Dużo się uczę, bo to kocham. Obecnie studiuję Executive MBA i rozwijam swoją platformę szkoleniową. Uwielbiam inteligentne i kreatywne reklamy, a także „mocne” kampanie społeczne.
magnifiercrossmenuarrow-right