Branding to coś więcej niż myślisz

Tworzenie strategii marki, jej pozycjonowania oraz brandingu, to często tematy “spychane" na drugi plan w przypadku nowych e-commerców. Niesłusznie. Warto uświadomić sobie, że nie sprzedaje agencja, marketer czy strona internetowa, ale finalnie marka, która stoi za produktem....

Więcej

Nowy wizerunek Ubera

Uber, po światowym sukcesie zapoczątkowanym przez Travisa Kalanicka i Garretta Campa w 2008 roku, zdecydował się na wyraźną zmianę wizerunku. Dla wielu użytkowników aplikacji, zmiana logotypu mogła być bardzo zaskakująca. Zwłaszcza, że logotyp zupełnie nie...

Więcej

Typologia marek

Tworząc koncepcję wizualną marki, jednym z pierwszych oraz podstawowych etapów jest zaprojektowanie znaku, który na długie lata stanie się jej wyróżnikiem. Współcześnie, projektanci tworzą znaki marki wychodząc poza określone kategorie, łącząc znaki abstrakcyjne ze literowymi....

Więcej

Branding

Musimy Ci się przyznać, że branding to jest to, co naprawdę lubimy. A czym właściwie jest branding i dlaczego zespół Brand New tak bardzo ceni sobie ten obszar marketingu? Ponieważ uwielbiamy wykorzystywać naszą kreatywność i budować silne marki od podstaw. Marki, które na stałe zagoszczą w umysłach odbiorców.

Branding ma na celu wykreowanie wśród klientów pozytywnego wizerunku marki, na którym nam zależy. To wiedza o tym, w jaki sposób to osiągnąć, a także umacniać w całym cyklu życia produktu.

Na naszym portalu znajdziesz wiele artykułów o tym, jak prawidłowo zbudować oraz wdrożyć strategie marki. Poznasz u nas metody marketingowe, które pozwolą Ci na skuteczną kreację marki oraz utrwalenie jej wizerunku w oczach Twoich klientów. Pokażemy Ci, w jaki sposób należy zadbać o spójność i konsekwencje w budowaniu Twojego brandu. Znajdziesz u nas także szereg artykułów o tym, w jaki sposób prawidłowo dobrać grupę odbiorców produktu, jak przeprowadzić segmentację, targetowanie, a także pozycjonowanie.
Branding produktu musi być spójnym komunikatem – budować konsekwentny wizerunek zarówno w treści, którą znajdzie klient na stronie internetowej, jak i w jego wyglądzie. Wszystko to, co buduje produkt, musi ze sobą współgrać oraz budować jednolity komunikat. Dobry branding gwarantuje wyższe wartości sprzedaży Twoich produktów i usług. W jaki sposób? Ponieważ marka sprzedaje i chyba nie musimy Ci tego udowadniać. Spójrz choćby na kultowe marki takie jak Apple czy Harley Davidson, które budzą pożądanie nie ze względu na swoją wybitną funkcjonalność czy możliwości w trasie. Budzą emocje, a ten samym zaangażowanie klientów oraz ich lojalność, a lojalność jest walutą XXI wieku.

Branding to fantastyczna przygoda. Cieszymy się, że możemy ją przeżyć wspólnie!

magnifiercrossmenu