Kampania społeczna Say no to anorexia

Kampania społeczna powinna szokować i budzić emocje. Powinna zwracać naszą uwagę i zapadać w pamięć. Taka właśnie […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 9 stycznia, 2022

Kampania społeczna powinna szokować i budzić emocje. Powinna zwracać naszą uwagę i zapadać w pamięć. Taka właśnie jest kampania „Say no to anorexia”

Gdyby modelki wyglądały jak szkice...

„Powiedz nie anoreksji” to genialna kampania społeczna, która prezentuje serię szkiców w zestawieniu z żywymi modelkami w proporcji 1:1.

say no to anorexia

Niepokojące zestawienia szkiców sylwetek z prawdziwymi kobietami ma zwrócić naszą uwagę na nierealne ideały piękna promowane przez współczesną modę i media.

Co ciekawe, kampania została stworzona przez brazylijską agencję modelek Star Models, która jako jedna z nielicznych wypowiada się na temat obecnych wzorców. A te mogą doprowadzić młodych ludzi do anoreksji, depresji, chorób, a nawet śmierci.

Say no to anorexia... czy wystarczy, że powiemy NIE?

Bardzo mnie cieszą wszelkiego typu akcje społeczne i działania, które pokazują, jak bardzo wierzymy w nierealny obraz ciała. Trudno mi zrozumieć, dlaczego sami wpędzamy się w kompleksy i dlaczego wpajamy naszym dzieciom wiarę w to, że gdy będziemy szczupli, to będziemy również szczęśliwi.

Miejmy odwagę, by to zmieniać!

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jestem CEO oraz redaktorką naczelną portalu BRAND NEW, wykładowcą na studiach Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci, a dodatkowo prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify