Nowe logo marki Calvin Klein

Marka odzieżowa Calvin Klein zmieniła swoje logo. Firma poinformowała o małej rewolucji 03.02.2017 roku. Calvin Klein jest kultową […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 7 maja, 2017

Marka odzieżowa Calvin Klein zmieniła swoje logo. Firma poinformowała o małej rewolucji 03.02.2017 roku.

Calvin Klein

Calvin Klein jest kultową marką, która powstała pod koniec lat sześćdziesiątych. Nazwę tworzą imię i nazwisko założyciela, który przyczynił się do licznych zmian w branży modowej. Największą popularnością marka cieszyła się w latach dziewięćdziesiątych, gdy stała się jedną z najważniejszych marek na rynku odzieżowych - nie tylko dzięki niebagatelnym kolekcjom, ale przede wszystkim dzięki niezwykle kontrowersyjnym kampaniom reklamowym np. perfum CK One z Kate Moss.

Stare logo vs. nowe logo Calvin Klein

Moim zdaniem zmiana bardzo korzystna, zgodna ze współczesnymi trendami. Logo świeże, nowoczesne, proste i odważne. Nawiązujące do niebanalnej historii marki Calvin Klein.

Calvin Klein
Calvin Klein

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jestem CEO oraz redaktorką naczelną portalu BRAND NEW, wykładowcą na studiach Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci, a dodatkowo prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify