CZY KONTROLUJESZ SYTUACJĘ?

Złożone i trudne warunki dla handlu detalicznego, sprawiają, że kluczową rolę dla sukcesu w tej branży odgrywa umiejętność przewidywania potrzeb klientów. Firmy handlowe starają się wyprzedzać ciągle rosnące oczekiwania rynku. Pozytywne doświadczenia klienta mają bowiem niebagatelne znaczenie i przekładają się na częstsze wizyty w sklepie.

ZARZĄDZAJ SKLEPAMI SKUTECZNIE I BEZPROBLEMOWO

Oprogramowanie LS Retail to wszechstronny pakiet rozwiązań zarówno dla małych jak i dużych firm, który umożliwia pełną kontrolę nad sklepem lub siecią handlową, gwarantując doskonałe wyniki.

Tym, co odróżnia LS Retail od systemów innych dostawców, jest jego uniwersalność i możliwości w zakresie integracji różnych obszarów działalności. To samo oprogramowanie obsługuje procesy na terminalach POS, procesy związane z zarządzaniem sklepem i zakupami, umożliwia obsługę magazynu, zarządzanie z poziomu zaplecza i centrali, planowanie zapotrzebowania, analizy biznesowe, wielokanałową sprzedaż detaliczną oraz zarządzanie kanałami sprzedaży, w tym kanałem mobilnym i elektronicznym.

W ramach jednej aplikacji dostępne są wszystkie narzędzia niezbędne do zarządzania siecią detaliczną oraz pracownikami. Wszechstronna funkcjonalność ułatwia budowanie zadowolenia i lojalności klienta. Dzięki niezwykłej elastyczności, szybkości obsługi i łatwemu dostępowi do kluczowych informacji, oprogramowanie LS Retail usprawnia realizację procesów, redukując jednocześnie ponoszone koszty.

ZAGROŻENIA DLA BRANŻY DETALICZNEJ

Ryzyko, z jakim są konfrontowane firmy działające w branży detalicznej, często wynika z tego, że wykorzystują one różne systemy IT do obsługi różnych obszarów swojej działalności.

Może to powodować:

  • Brak spójności danych i ich niską jakość
  • Niepoprawne informacje dotyczące stanów magazynowych i straty w sprzedaży ze względu na niedobory towarów
  • Ograniczony wgląd w działalność firmy i mniejszą kontrola
  • Duże nakłady czasowe związane z dostosowywaniem danych pochodzących z różnych źródeł
  • Możliwość popełnienia oszustwa przez klientów, pracowników, dostawców lub partnerów

CO MOŻESZ ZROBIĆ?

Więcej informacji od klientów

Zakupy zaczynają się często jeszcze przed wizytą klienta w sklepie, kiedy szuka on informacji w Internecie, mediach społecznościowych lub na innych kanałach. Klient oczekuje potem, że ostateczny zakup w  sklepie przebiegnie bezproblemowo. Rozwiązanie LS POS dla sklepów pozwala spełnić te wymagania, dzięki temu, że obsługuje dane płynące z różnych kanałów.

Spełnia ono oczekiwania sprzedawców, dostarczając im bieżących informacji o klientach. Dane pozyskane poprzez Internet są dostępne w sklepie i vice versa. System zapewnia wgląd w historię klienta, niezależnie od miejsca zawarcia pierwotnej transakcji.

Twoi klienci są mobilni, a ty?

Dzięki modułowi OmniChannel LS Retail zapewnia klientom wyjątkowe doświadczenia zarówno podczas zakupów w sklepach stacjonarnych jak i internetowych, umożliwiając im tworzenie list zakupów, zarządzanie nimi oraz korzystanie z ofert.

Sklepy mogą z kolei zarządzać ofertami i działaniami marketingowymi na wielu kanałach oraz w wielu punktach, a także aktywnie reagować na zachowania klientów i oferować odpowiednie nagrody za lojalność.

Takie ukierunkowane działania marketingowe zwiększą produktywność oraz sprzedaż. Kluczowe znaczenie w tym zakresie mają informacje o profilu klienta i jego zakupach.