Opakowanie do kwiatów

Opakowanie kwiatów kojarzy nam się ze zwykłym, szarym papierem bądź, nieco dzisiaj zapomnianym, celofanem. Jednak cięte kwiaty, […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 12 marca, 2016

Opakowanie kwiatów kojarzy nam się ze zwykłym, szarym papierem bądź, nieco dzisiaj zapomnianym, celofanem. Jednak cięte kwiaty, kupowane w kwiaciarniach, mogą być zapakowane w sposób nie tylko funkcjonalny i wygodny, ale również efektowny. Takim przykładem są opakowania, zaprojektowane przez szwedzkich studentów - Johanna Brännström , Charliego Nyrjä , Alexandra Forssén i Camillę Edlund.

Celem projektu było stworzenie opakowania, które będzie odpowiedzią na obecne oraz przyszłe oczekiwania konsumentów. Koncepcja zakładała wykreowanie produktu przyjaznego dla środowiska, dlatego nie posiada kleju ani plastikowych taśm klejących.

Opakowanie jest proste do złożenia, trwałe i wygodne. Projektanci opcjonalnie dają możliwość wykorzystania etykiet, ale nie są one potrzebne do sklejenia elementów. Mają spełniać funkcję reklamową bądź promocyjną. Ewentualnie jest to doskonała forma życzeń, skierowanych do osób, które otrzymają bukiet.

Moim zdaniem to świetny pomysł. Dziwię się, że opakowanie nadal nie jest dostępne na rynku. To doskonałe połączenie użyteczności z pięknym designem. A całość połączona spójną, przyjazną dla środowiska koncepcją.

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jestem CEO oraz redaktorką naczelną portalu BRAND NEW, wykładowcą na studiach Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci, a dodatkowo prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify